-
Cristhian Zarza dominador absoluto en la Gladiator Race Pontevedra

Cerca de 2200 participantes disfrutaron de la tercera edición de esta carrera de obstáculos. El corredor vigués se impuso tanto en la categoría Warriors como en la Rockets en un ajustado duelo con el boirense Nolo Romero.
5 de Junio 2017
Gladiator Race, prueba de valientes

La Gladiator Race volvió a triunfar en la jornada de Pontevedra. Más de 2.800 valientes se reunieron para participar en la prueba más exitosa celebrada en la ciudad de Lérez, en la que cada uno de los deportistas ponen a prueba la resistencia y el compañerismo superando obstáculos por tierra y agua. Los diferentes deportistas viajaron a Pontevedra desde diferentes puntos de Galicia e incluso de España para participar en la Gladiator Race.
5 de Junio 2017
Máis de dous mil guerreiros invaden a Illa das Esculturas nunha espectacular Gladiator Race

Poucas competicións deportivas son capaces de reunir en Pontevedra a case 2.200 participantes. É o logro que alcanzou este ano a terceira edición da Gladiator Race, celebrada este sábado no ámbito da Illa das Esculturas. Foi, sen dúbida, unha cita espectacular que brillou como nunca antes.
5 de xuño 2017
Uns 2.000 deportistas participarán na III Gladiator Race Pontevedra

Ao redor de 2.000 deportistas participarán este sábado na terceira edición da Gladiator Race Pontevedra, proba que será puntuable para a Liga Española de Carreiras de Obstáculos. A competición arrincará coa proba dos warriors, na que competirán 1.022 atletas, que deberán completar un duro percorrido de máis de 11 quilómetros e 36 obstáculos que partirá desde Tafisa, dirixirase a Monte Porreiro e finalizará na Illa das Esculturas.
2 de xuño 2017
A Illa das Esculturas, a punto para a Gladiator Race Pontevedra

A celebración da terceira edición da Gladiator Race do próximo sábado 3 de xuño déixase notar xa no que será o seu centro neurálxico, a Illa das Esculturas.Máis dunha decena de persoas traballa desde hai días nas instalación dos ata 36 obstáculos que deberán superar os participantes, algúns deles con grandes estruturas de madeira que non deixaron indiferente ás persoas que, a diario, pasean pola zona.
1 de xuño 2017
Alcobendas acogerá en octubre la II Gladiator Race Madrid

La popular carrera de obstáculos se disputará el sábado 7 de octubre y abrirá esta medianoche el período de inscripciones. A partir de las 00:00 horas, los participantes ya podrán reservar su plaza desde la web oficial del evento www.gladiatorrace.es, pudiendo beneficiarse de precios especiales hasta el próximo domingo.
30 Marzo 2017
Alcobendas acogerá en octubre la segunda edición de la Gladiator Race Madrid

La II edición de la Gladiator Race Madrid se celebrará este año en el municipio de Alcobendas. Así lo han confirmado este mediodía el director de la prueba, Serafín Martínez, y la concejala de deportes, Mar Rodríguez, en el acto de presentación celebrado en el municipio madrileño.
29 Marzo 2017